اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

نگاهی به شماره نوامبر نشریه Computer Active | هک ایمیل را جدی بگیرید

  • کد خبر: ۵۱۳۰۹
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
نگاهی به شماره نوامبر نشریه Computer Active | هک ایمیل را جدی بگیرید
نشریه Computer Active پرونده شماره نوامبر خود را به راهکار‌های جلوگیری از هک ایمیل اختصاص داده است. اگرچه استفاده از اپلیکیشن‌های پیام رسان بسیار پر رونق شده است، هم چنان استفاده از ایمیل جنبه رسمی‌تر و پرطرف دارتر خود را حفظ کرده است.
نجفی | شهرآرانیوز - نشریه Computer Active پرونده شماره نوامبر خود را به راهکار‌های جلوگیری از هک ایمیل اختصاص داده است. اگرچه استفاده از اپلیکیشن‌های پیام رسان بسیار پر رونق شده است، هم چنان استفاده از ایمیل جنبه رسمی‌تر و پرطرف دارتر خود را حفظ کرده است. براساس آمار‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی بالغ بر ۲۹۴ میلیارد ایمیل بین کاربران اینترنت رد و بدل شده است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ۳۵۰ میلیارد نیز برسد. حجم بالای استفاده از خدمات پست الکترونیکی و در عین حال نفوذپذیری آن‌ها باعث شده است ایمنی آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کند. برخی راهکار‌های ارائه شده در این گزارش عبارت اند از فعال سازی ورود دومرحله‌ای به حساب کاربری، استفاده از سرویس‌های کدگذاری مکاتبات و پرهیز از بازکردن هرزنامه ها. در گزارش دیگری، Computer Active به سراغ فناوری ترجمه متون از سوی گوگل رفته است.
 
اگر از سرویس Google Photos استفاده می‌کنید، با استفاده از به روزرسانی جدید این اپلیکیشن می‌توانید از کتاب ها، کاتالوگ‌ها یا برچسب محصولات مختلف عکس بگیرید، متن روی تصویر را با ویرایشگر اپلیکیشن کپی کنید و با الصاق آن در ماشین ترجمه گوگل، به هر زبانی که خواستید ترجمه و مطالعه کنید. در بخش سخت افزاری نشریه، به ادامه فشار‌های آمریکا بر هواووی، غول فناوری چینی ها، پرداخته شده است. فشار‌هایی که باعث شده است مدیران این شرکت به فکر کوچک سازی باشند. براساس گزارش نشریه Computer Active، مدیران هووای برند Honor را با قیمت ۱۵ میلیارد دلار به شرکت چینی دیگری واگذار می‌کنند تا ضمن جبران زیان‌های ناشی از تحریم، بتوانند شانس خود را برای ورود دوباره به بازار آمریکا امتحان کنند. در این بخش هم چنین لپ تاپ Asus Expertbook مدل B۹۴۵۰FA بررسی شده که به دلیل وزن کم و عملکرد فوق العاده باتری و کیفیت تصویر نمایشگر، نظر منتقدان را به خود جلب کرده است. محصول جدید Asus با ۹۹۵ گرم وزن و نمایشگر فول HD ۱۴ اینچی آن با رم ۱۶ گیگ و پردازشگر هفت هسته‌ای اینتل، انتخاب مناسبی برای کار‌های روزانه و حمل ونقل است.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید: 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->